Es-esm ben 4. Ayına girecekti oturttuğum da sizin gibi çok istiyodu sürekli kafayı kaldırıyordu en sonunda oturttum rahatladı şuan 5 aylık bana mısın demiyo saatlerce otursa gıkı çıkmaz çok sevdi 😂 ama tabi oturmadan baya bi araştırdım doktorlar kalçasında sıkıntı yoksa ultrasonları temizse 3 aydan sonra yavaş yavaş oturmalarında bi sakınca olmadığını söylüyorlar benim bebeğiminkide temizdi Allaha şükür oturtmakta bi sakınca görmedim