KeremTalha_4153 mada 9. ayda var. Arayıp saglık ocagındaki hemşirenizden öğrenebilirsiniz. Aşı kartını kaybettiğinizi söylersiniz..
AylinAlaz Cgdmltr93 bize sağlık ocagından artık yapmadıklarını soyledıler 9.ayda sadece 12 ayda yapıyorlarmıs.
mada KeremTalha_4153 adres değişikliği yaptım yeni adresteki sağlık ocağına gideceğim teşekkür ederim
sarpinko 9.ayda kan degerlerine baktiriliyor.kizamik asisi yapiliyor.bazilari yapmiyor ama anlamadim neye gore 1yasinda yapiyolar.bize 9.ayda yapildi kizamik 1yasinda da tekrar dozu oldu
TospikOglusum mada asi kartını kaybetmemeniz gerekiyordu bence sağlık ocağına durumu anlatın onlardaki kayıttan tekrar olusturun asi kartı elinizde olmalı .sorunuza gelicek olursak 9.ayda asi olabilir denmişti ama yok yapmyrz artık 1yqsinda dedi hemsiremiz
Cinarimm5 Biz 6. Ay aşısını yeni olduk. 9. Ayda tekrar asi var dendi . Önceden 12. Aydaydı şimdi 9. Ay dedi hatta . Herkese farklı mi uyguluyolar anlamadim
Muhasebeciana mada 9.cu ayda kizamik aşisi var sonrada 12.ci ay asilari var bazi doktorlar 9.cu ayda kizamik asisini vurmuyorlarmis bize 9.cu ayda vurucaz dedi kendi doktorumuz