Yanı nasıl anlatayım bilemedim hani daha küçükken bebekler yediğini çıkarır ya azda olsa kızım 3 gündür o şekilde her mama da olmasa da en az 3 unde icitikden 20 dk sonra falan çıkarıyor. Yine fazla geldiği için mi yoksa başka bir problemden mi kaynaklidir bilgisi olan var mı ? Hani en son 4 aylıkken böyle oluyordu ve fazlasını çıkarıyor diyordum sonra kendi istediği kadar içmeye başladığı için çıkarmıyordu sanırım ama şuan niye çıkarıyor olabilir anlamadım. Asla zorlamıyorum bu arada kafasını ceviridgi an bırakıyorum