Nurguven Benimde aynı öyleydi. Ne kremler aldım, farklı yerlerden getirttim ama hiçbiri işe yaramadı maalesef, tabi kişiden kişiye de değişir ama. Ben tahin yağı, kantaron yağı kullandım dönüşümlü. Ve doktorumun tavsiyesi ile; iç çamaşırı kullanma, göğsüne sürtmeyecek bol tişörtler tercih et, göğsünü sürekli aç gez kuru kalması geçmesini kolaylaştırır, süt aktıkça kurula demişti. Bu şekilde geçti benim göğsüm. Umarım geçer zor bir durum bilirim. Geçtikten sonra emzirmesi çok rahat ve keyifli oluyor. Acı geçince şükür diyor insan. Umarım geçer hemen.