Benim hiç belli olmadı üstelik kan kaybından gideceğim diye doktora bile gittim 21 gün şarıl şarıl oldum hesaplamalara göre o dönemde hamile oluyorum şöyle diyim 9 nisanda adet olmuştum tam 21 gün 20.gün ben randevu aldım artık ama gittiğimde doktora bitmişti adetim alttan muayene de etti ama bebek falan görmedi hamileliğim hep 9 nisandan hesaplandı 39+6 da doğum yaptım hala nasıl bişey olduğunu anlamış değilim