Duygu444 Bebekleri 3 aylık olan anneler, bizde emme azaldı eskisi gibi değil çişli bez sayısıda azaldı sizde durumlar nasıl? Çişli bez sayısını doymadığını düşündürtüyor ama herhangi bir huzursuzluk ağlama yok
eceunverkanra Duygu444 Belli bir aydan sonra azamasi normal kabul ediliyor diye biliyorum. Aylik kilo takibinde eksik kilo almadiysa herhangi bir sorun yoktur. Buyudukce beslenme ihtiyaclari da azaliyor eskiye nazaran. Benim bebegim 5 aylik 2 aydir ciddi anlamda bezleri eskisi gibi dolu dolu degil. Gecen ay 800gr almisti bu ayda yarin gidecegiz. Doktor 600gr ustu normal artik hareketleniyorlar dedi. Bir de yavas yavas ter bezleri de calismaya baslayacak o yolla da sivi kaybi oluyor. Doktor bir sorun gormedikce kendinizi uzmeyin🥰
Cigdemalparslan Duygu444 kg alımı önemli canım bizimkide öyleydi ağlamıyordu ama Az kilo alıyomus mamaya baslaridk sütüm azaldı zaten memede ağlıyordu
MotherQueen Duygu444 canım salyasıda çoksa onuda say. 3. Aydan sonra yeni doğan gibi olmuyor çiş. Huzursuzluk yoksa takılma
Bebegimm1 Duygu444 gece bezliyorum sabah dolu sekilde aliyorum gün icinde de 3 4 kez aliyorum tam dolu olmuyor mama+meme veriyorum
CilekRecelim Çişli bezimiz azaldığı ve gece uyanmaları arttığı için 6 ayda meme + mama yapmaya başladık doktor kontrolü ile
Duygu444 eceunverkanra doktor normal dedi ama benim içim rahat değil araştırdığım kadarıyla bu aylarda herkeste azalma oluyormuş ☺️
Merlinlin Duygu444 taş patlasın 10 dk emer oldu 2 ay 20 günlük. Genelde 5 dk emiyor. 20 gündür böyle sıpa 🤷🏻♀️
MotherQueen Duygu444 emzirme danışanına sordum ben çişi az doyuyomudur diye salyasını ve terini sordu onlarda sıvı onlarıda çişten say salyası fazlaysa çişi azalabilir dedi
Bebegimm1 Duygu444 dogdugundan bu yana kullaniyorum sütüm yeterli gelmediği için doktor tavsiyeli başladık suan öyle çok sütüm yok olanı da vermeye çalışıyorum elimden geldigince