Kızlar selamlar, kızım 7aylık olcak doğduğunda beri mustela şampuan kullanıyoduk ama bitti(iyi bile dayandı😄) şimdi yenisini sipariş vereceğim ama aynı ürünü bulamıyorum her yerde avokadolusu var aynı ürün olarak gözüken linklerde bile alıcı yorumlarında yanlış ürün gönderildi avokadolu gönderildi yazılmış. Fazla detaylı oldu ama sorum şu
avokadolu olanı kullanan var mı fark var mı standart olanıyla