Alayay Oğlum 4 yaşında. Dün sağlık ocağından aradılar. Sağlık bakanlığı ilkokul aşılarını 4 yaşa çekmiş. Oğlumu yarın aşıya götüreceğim. Gitmek istemiyor korkuyor. Tek aşı mı yapılıyor bilen var mı
Ummus-kaan Alayay hayır 2 aşı yapılıyor 2 kolunada yapıldı çok şükür oğlum ağlamadı ama ilk yaptığı aşı biraz ağırmış 2 gün kolum ağrıyor anne diye gezdi ortalıkta
TubaEmir Ateş yapmadı yapsa söylerlerdi saglikocaginda ama sol kolunda şişme yaptı soğuk uygulama yapın demişlerdi sisme olursa ve üç dört güne anca indi şişliği