Nazli35 kasaptan aldığım kemikleri önce 2 3 saat normal suda bekletiyorum, sonra da sabaha kadar sirkeli suda bekliyorum. Sabah yıkayıp derin bir tencereye üstünü geçene kadar, yani ne kadar yapmak istiyorsanız siz, su ekleyip yüksek ateşte kaynamasın bekliyorum. Üzerine çıkan köpükleri alıp altını iyice kısıp ağzını kapatıyorum. Bu şekilde 8 saat kaynıyor. Sonra içine havuç, tane karabiber, kereviz sapı, pırasa, sarımsak ve tuz ekleyip 5 saat kadar da öyle kaynatıyorum. Bu işlemler gece bitmiş olduğu için sabaha kadar bu şekilde bekletiyorum ben. Sabah da kemikte kalan iliklerini yaptığım suya koyup buz küplerine ve sonra da buzluğa. Tabi süzüyorum bu arada suyu, ilikleri süzdükten sonra ilave ediyorum. Kızım 26 aylık ve hiç normal su kullanmadım, çorbalarını, pilavlarını hep tavuk suyu ve kemik suyu karışımı ile yaptım.