Nazyavuzalp Bebelac kullanıyordum oğluma gold daha ıyı dediler gold aldık ama tuhaf bır kokusu var normalmi bu koku?
Cimcimelerinnnesi Nazyavuzalp ilk kizimi bebelac ile buyuttum gold olmayanla. Bu kizimda gold ile basladik ama icinde ki topaklanma sorunu olunca sade bebelac a gectik cok memnunuz . Ilk 1 ay gold kullandık 4 aydır da bebelac kullanıyoruz cok memnunum 👍
Gmzblgn Nazyavuzalp ben Hipp kullandım 4 ay fiyatı malum diperlerine göre nerdeyse 2 katı o yüzden araştırıp bebelac golda geçtim içeriği iyi diye . Hem pütürlü kalıyor uzun süre çalkalamak gerekiyor hem de köpük yapıyor . Hippte bunlar yoktu
Mybaby1234 Ben de kullanıyorum ama tam çözünmüyor pütür pütür kalıyor. O yuzden çok sevmedim. Hippe geçeceğim
LiyaAsel Mybaby1234 mamayi çay kaşiği ile kariştirmanizi öneririm biborunu salladiğinizda mama baloncuk oluyor ve gaz yapiyor.
Mybaby1234 Doktorum önermişti içerik olarak en iyi mama dedi. Maddi olarak da bizi çok etkilemiyordu iyi gidiyordu aslında.
Mybaby1234 LiyaAsel kopurmesı degıl mamanın karışmamasından bahsedıyorum pütürlü kalıyor. Sız de olmuyor mu🙄
10kba Mybaby1234 Biz hiç öyle bi sorun yaşamadık. Üstelik çok çalkalalamam hemen bi döndürürüm biberonu. Hemen çözülüyor🤦♀️
KardelenUmut Bebelac Gold kullanıyorum gaz yapmıyor pütür pütür kalmıyor çok memnumum hipp ten geçtim bebelac a doktorumun önerisiyle
suzinakpesrev Cok fazla seker var . Kopurmesi de bu yuzden. Ucuz etin yahnisi kara olur. Icerigi soylensigi kadar temiz degil şeker icerdigi icin. Bence kulkanmayin bebelaca ait bisey.