Benim bebeğiminde karnı tok altı temiz olmasına rağmen aşırı huzursuz oluyordu ve ağlıyordu durmadan, çok gazlı olduğu için ona yordum. Daha sonra bebeğimde alerji olduğunu farkettik, ve aslında yeterince doymadığını gördük. Şimdi tamamen mama ile besliyorum yine sancılanıyor uyumuyor ağlıyor ama ilk zamanlara göre epey bir gelişim söz konusu. Kolik olayının arkasında bazen bir kaç sebep olurken bazen de tamamen sebepsiz oluyor, sabırla beklemek gerekiyor.