Cinarrryigit ne güzel işte. Girdiğiniz aile ve arkadaş ortamlarınızda rahat edersiniz. Benimki de öyleydi, 27 aylık oldu hala öyle 😄 gitmesini istemediğiniz kişilerle de zaten kendiniz görüşmezsiniz, görüştüğünüz insanlara gitse ne sorun var ki bunda ?