nida Hhhmmmsss20 ben yaza bosch Markasını aldım Yalnız size tavsiyem kasalı almayın sonra bir şey bulurken çok zorlanıyorsunuz benim fikrim buzdolabı gibi çekmeceli alın
DenizArya Hhhmmmsss20 ben arçelik no frost derin dondurucu aldım çok memnunum son çıkanlardan bosch o kadar para vermeye değmez
Mayisannesi34 nida iç hacmi nasıl acaba ben de çekmeceli düşünüyorum kayınvalidem hayır küçük olur diyor 😊
tostosum Hhhmmmsss20 1 buçuk yıl önce Vestel no frost 7 çekmeceli aldım. İç hacmi yani net kullanım litresi baya büyük memnunum şu anlık bı sıkıntı yaşamadım şükür