Bebeğim 4 aylık olucak hip combiotic kullanıyordum memnunum aslında ama çok çabuk bitiyor yetistiremiyorum bebelac gold içinde hipp gibi deniliyor deneyenler var mi memnun mu geçsem sıkıntı olur mu bebeğime yardımcı olurmusunuz lütfen cok kararsız kaldım