Fatos2222 Meraba 3 aylik bebegim var 5 gündur kaksını yapamıyor lavman vermek zorunda kaldik 2 gün önce az bisey yaptı sadece bidahada yapmadi neden bilen var mi
Ebraryz Fatos2222 kabızlık sorunu varsa eger duphalac verebilirsin kakasını kolay cıkarmasını saglıyor kabızlık yoksa doymuyor olabilirmi benim bebegimdede aynı sorun vardı doymuyormu acaba diye düşündüm daha sık beslemeye başladım hergün yapıyor şuanda bazende iki günde bir
Ogulcan Fatos2222 canım bizim de aynısı olmuştu bi kaç kere sonra doktorumuz bağırsak düzenleyici damla verdi 2 tüp bitti düzene girdi çok şükür doktorunuza danışın sizede önerir canım doktorunuza danışmadan hiç birşey kullanmayın
Carolina Fatos2222 ben kaka yapmadığı gün Zeytinyağı veriyorum 2 saate yapıyor bize de öyle yapmışlar bebekken
Minnos4 Benimde bu şekilde 2 aydır devam ediyor duphalac verdi doktorumuz ama yine haftada bir anca yapıyor
Fatos2222 Ebraryz bilmiyorum surekli besliyorum aslinda kabız oldugunu nasil anlicam lavman yaptiktan sonra cıvik sekilde yapti sadece
Ogulcan Fatos2222 ozaman biraz daha bekleyin canım bize maflor kullandırdı 2 tüp şimdi hergün yapıyor eğer şikayetiniz devam ederse doktoruna tekrar söylersiniz
Fatos2222 Carolina verdim hiç bir faydası olmadı poposuna kulak çubuguyla zeytinyag sürdüm ama yok faydasi olmuyo hic