Arkadaşlar ne olur yardım edin artık ne yapmam gerektiğini şaşırdım Sezeryan doğum yaptım sütüm geç geldi bebeğim o güne kadar şırınga ile besledim şimdi emzirmek için uğraşıyorum emmiyor göğüs ucu çıkarıcı denedim çıkıyor hiç yok değil ama almıyo göğüs ucu denedim asla emmiyor onu parmağımı ağzına koyuyorum çok emiyor ama mememe gelince bakmıyor sütüm ağzına damlıyor tutmuyor şırınga ile içiyor sütümü iştahla ne yapmam gerek kabul etmesi için birde bana gelir gelmez ya uyuyor yada sadece ağlıyor emmek için hiç bi şekilde bu durumun önüne de geçmedim ne olur bana yardımcı olun