Arkadaş yazık bana da ya. Şu diş çıkaramama tantanasından gece 10 kere kaldırılmı insan. Eşim sabahları en azından alırdı tamamen uyanmış oluyor çünkü. Şimdi o da koronayım ben çok kötüyüm diye kalkmıyor 😕 evet ağır atlattı o ama ben napıcam. Doktor fitil verdi hem ağrı kesici sakinleştirici özelliği varmış sözde rahat uyurmuş bizim cadı daha çok kalktı. Emziğe alıştı şuara ondan mı yapıyor acaba🤔 hata bende 8 ay verme şimdi emzik ne alaka🥴