Elifcik34 yarın ben özel çapa hastanesine gidicem 6. Ay aşısında hepatit b asısı var sorucam oraya eger varsa size bilgi veririm.. bizimde asılarımız yok saglık ocagında hepatit b ve cocuk felci ne zamn gelir bilmiyoruz dediler bende varsa özelde yaptırcam hepsini