AloneMom benim oğlum 14 aylık 9.5 kilo. doktor kilosu az ama boyu iyi olduğu için gelişim geriliği demiyoruz dedi. o kadar iştahsız ki, her yemek faslımız oyun, şarkı, türkü 1 saat falan sürüyo 😔 doktor yemediği zaman zorlama acıkınca yer dedi. 2 gün önce yoğurttan başka bişey sokmadı ağzına, ben de yıldım yemeği yemeyince bıraktım artık. akşam yemeğini hazırlayana kadar yemeklerin üstüne falan atladı (çok acıkmış ☺️) sonra gayet güzel yedi, şok oldum 😳 ama 2 gündür yine aynı, yemeyince “tamam istemiyosan yeme” deyip bırakamıyorum çünkü. sanırım meme yüzünden de böyle oluyor biraz, çünkü saati falan yok. bi anda üstümü başımı çekiştirmeye başlıyo ve hayır cevabı alınca kıyamet kopuyo. o kadar emince de yemek istemiyo sanırım.