Poncikannesi606 Merhabalar. 6 buçuk aylık bebeğim çok çığlık atıyor neden olabilir? Birde bu aylarda göz teması süresi ne olmalı. Yani ne gibi durumlarda otizmden şüphelenmeliyiz?
Poncikannesi606 Mimarannee yok çok eğlenerek atıyor. Bazen de istediği yapılmadığında tepki olarak çığlık atıyo