Angel_1 tam 7. Ayına girdiği gün ayakta sallıyordum karar verdim ve sallamayı bıraktım yanına oturdum beşiğine koydum o gün 45 dk ninni söyledim uyudu ve bu böyle ¾ gün devam etti. Ardından öpüp beşiğine koydum odanın kapısının açık bırakıp salondan ninni söyledim gelip baktığımda uyumuş oldu. İzmir depremi olana kadar hep kendisi uyudu ama depremden sonra 19 aylığız yanına uzanıyorum oda arkasını dönüyor ve uyuyor. Son 2 aydır akşam yemeğini yedikten sonra babasına el sallıyor ve odamıza gelip uyuyoruz. Sanırım aynı saat ve tekrar edilen şeyler kolay alışılıyor.