melasya 2,5 senede 3 kez tasınmış biri olarak sana bir kaç tavsiye vereyim nacizane. Ucuz etin yahnisine sakın girme nakliye şirketi olarak 100 lira uygununu buldum onu tutalım deme yoksa sana kat ve kat zarar olarak döner. ( 3.evime tasınırkem kayınpederim eşimin tuttuğu şirketi değil de 200 lira uygun olan başks bir şirketi ayarladı ve sonuç mobilyalarımın köşeleri hep kırıldı)
toplama işlemine gelince hepsini ya evindeki mutfak havlularına yüz havlularına falan sar istifle bir koliye ya da patpat satılıyo al ya da kağıda sar kolile ve kolinin yanlarına da kırlent sıkıştır sarsılma olsa bike kırılma yaşamazsın
Her kolinin üstüne nereye ait olduğunu yazmayı unutmw ihmal etme. kıyafetlerini de bir hurça doldur yatak odası malzemelerini de hurçla elbise torban varsa ona koy. yorganların yastıkların hep hurçta olsun zarar görmez hrrşeyini hurçla en son yıkarsın makinede tekrar kullanırsın. Kullanmadığın nevresimlerin kutuları duruyorsa vs onlara koy tekrar.
Eğer yapma imkanın varsa mutfak malzemelerini kendi aracınız ile götürüp önden yerleştirebilirsin ben tertemiz havlularıma sarıp götürüp yerleştirmiştim dolaplarıma hemen. mutfak sıkıntım olmamıştı öbür türlü makinede yıkamak gerekcek kağıda falan sarınca yine sana kalmış imkanın varsa yaparsı.. Aklıma bunlar geliyor Allah yardım etsin mobilyalarına dikkat ederler inşallah.