Merhaba anneler;2ay 18günlük kızım var,doğduğundan beri hergün mutlaka bir bez dolu kakasını yapar ve her bezinde de mutlaka ufak ufak kakası olur.dünden beri 4-5kere dolu dolu ve gürültülü kakasını yaptı.gece boyunca sadece çişliydi bezi sabah emdikten sonra tekrar yaptı.bu durum normal mi?bir de gece çok ıkınırdı bu gece rahat uyudu. Ama bezinde biraz mukus oluyor doğduğundan beri.alışık olmadığım bi durum 🥺doktora gitmeli mi?