İki tane sorum olucak simdi sizlere.
Bebegim 3 gunde bazen 4 gunde bir kaka yapıyordu doktor normal dedi. Bir hafta önce kabızdi yemyesil kokulu kaka yaptı hala gaz cikardiğinda kokuyor gazi galiba kakasını yapamadığı İcin. Mama ve meme gidiyoruz mamadan mı anlamadım. Sma kullanıyorduk şimdi iki gun oldu hipp kullanıyorum yine ayni kaka yapmadı hala.
Kabiz yapmayan mama önerisi alabilir miyim.
Elimde ki mama bitmedi 15 gun sonra 6 aylık olucak.
Buda ilginc bir soru olacak ama 0 - 6 aylık olan mamayi 6.aya gelince hemen degistirmemiz mı gerek. Farklı bir mama alırsam simdi bitirmeden kalicak