Kızlar artık pilim bitmiş gibi heryerim ağrıyo ve psikolojik olarak iyi de değilim dayanmaya çalışıyorum Her gece 11 gibi yatıp 12 de uyanıyo ve 3te 4te zorla uyutuyorum saat 11 gibi uyanıyo ama o daracık saat aralığında 10 kez kalkıp emiyo ağlıyo döne döne bı hal oluyo ben zaten sürekli aynı şekil durmaktan agrimayan yerim yok artık sinirlerime hakim olamıyorum ona kızmaya basladim sonra üzüntüden tüm gün vicdan azabı
Allah aşkına napiyosunuz da uyuyo veya nasıl uyutuluyo