Necla61 doktorumuz evde kesinlikle birşey giydirmeyin diyor, içe basma sorunu olabiliyormuş ilerleyen zamanlarda. Doğalında 1 kat çorap yeterli diyor. Hissettin ayağıyla yeri, bırak giydirme diyor. Ama hemen büyüyorlar ya, giydiriceksen Lcw’da güzel şeyler var gerçekten