Kızlar bebeğim 3 ay 11 günlük oldu ancak dünden beri bı değişiklikler var. O sakin, gulen, uykularını güzelce uyuyan bebek gitti yerine huysuz miz miz bisey geldi sanki. :( Gündüz bir iki saat uyurdu. Geceleri 5 6 saat uyur öyle uyanirdi. Ama şimdi gündüz uyumuyor. Gece iki üç saaate bir uyanıyor. Yatağına koyduğum an ağlıyor anlamadım gitti noluyor. Atak dicem ama atak 4. Ayda değil miydi? Şimdiden başlar mi atak acaba. Birde iki gecedir uykusunda ayaklarını kaldırıp kaldırıp yatağa vuruyor anlayamadım gitti. Birde adet oldum acaba o da etkilemis olabilir mi bebeğimi. Tecrübeli annelerrrr normal mi bunlar