Arkadaslar anne sütü ile devam ediyoruz iki günde bir belki 90 cc mama oda cok uykusuz kaldığında ve beni çok emdiğinde göğsüm bosalıyor emip emip dıymuyor onzamanlar veriyorum, konumuza gelince günde 4-5 kere kaka yapıyor normalmi sarı renk mukuslu?
Şöyle sorayım aslında bir aydır mukusluyduu ve 4-5 bexinde kan gördüm çektim resmini, kuzım bir hafta önce iyice mukusku ve sıvı kska yaptı ce burnu tıkalıydı bizde nezleydik doktora gittik. ( bu arada süt allerjisinden süpelendipimden 15 gündür süt ürünü tüketmıyorum ) dr söyledim ve allerji çok beklemıyoruz dedi ve ishal salgını var kska tahlili yapalım dedi yaptı ve temix cıktı, bidahakine kanlı yaparsa kanlı tarafından al tahliş için dedi ama 5 gün oldu kAnlı yapmadı hiç, kakamız günde 5 kere oluyor ve malfor verdi ishsl için yine günde ⅘ yapıyor ama biraz daha koyu normalmi ki kafam cok karısık halada burnu tıkalı
birde dün 5 saat hiç uyumadı normal mi ? Sonrasında emdii mama verdim ve 4.5 saat uyudu ben de uyumusum bi kalktım 4.5 saat gecmiş hemen uyandırıp emzirdim ☹️