Saadetm Allah yardımcımız olsun, ben dün bir forumda okudum, ellerimi güzelce 1-2 kere yıkadım. sonra bas parmagımla damagına masaj yaptım, sonra ellerimi bir daha yıkayıp yüzündeki damak cene bölgelerine hafif masaj yaptım. öyle uyudu.. sanırım atak ile beraber diş ağrısı var.. kimisi bu aylarda acısını cekip 8-9. aylarda çıkarıyormuş. erken cıkmasın derler bizimkiler ama bakalım.. sabır lazım..