Kızlar bununla ilgili pek çok şey duyduk okuduk buralarda ama böyle ayrıntılı dinlememiştim benim bebiş 8 ay 12 günlü ben sanırım geç kaldım ama belki faydalanan olur diye paylaşmak istedim şahsen bana çok mantıklı geldi sizlerinde düşüncesini merak ediyorum birde varmı bu metodu uygulayan?