Minikoalamm Kızlar bebeğim 1 aylık bağırasak enfeksiyonu çıktı bide karaciğer de ggt değeri yüksek çıktı motilium ve suprax verdi bunları kullanan var mk
Aliasaf_emel Minikoalamm çok geçmiş olsun bağırsak enfeksiyonu olduğunu nasıl anladılar ? Siz mi biseydn suphelendinz görürdnz doktora bizde de bu tür bi sıkıntı var diye ödüm kopuyor
Minikoalamm Aliasaf_emel canım ben anlamadım sadece çok gazı var gaz çıkarıyor yine vardı ağrı çekiyordu gece uyanıp uyumuyordu göz çapaklanmasi için gittim doktor ultrason gaita idrar falan aldırdı onlarda çıktı
Minikoalamm minikcancan canım ben anlamadım sadece çok gazı var gaz çıkarıyor yine vardı ağrı çekiyordu gece uyanıp uyumuyordu göz çapaklanmasi için gittim doktor ultrason gaita idrar falan aldırdı onlarda çıktı
Minikoalamm Ftmnrilay canım ben anlamadım sadece çok gazı var gaz çıkarıyor yine vardı ağrı çekiyordu gece uyanıp uyumuyordu göz çapaklanmasi için gittim doktor ultrason gaita idrar falan aldırdı onlarda çıktı