Eşim ve ben bebeğim ilk doğduğu gün olmuştuk ama bebeğim etkilenmemişti ben emzirirken maske takıyordum odayı bol bol havalandırıyordum bebeğe çok yaklaşmıyordum Emzirdiğim için bana ilaç verilememişti eşim ayrı bir odada kalıyordu ilaç kullanıyordu bize hiç yaklaşmıyordu yemeğini de ayrı yiyordu.