Nenvarkuzum Hatice_ morluk gibi geldi bana acaba bi yere çarpmış olabilir mi başka bi yerinde var mı sadece bu mu ?
Nurdem0433 Hatice_ benim oglumun tam sırtında ve kolunda var doğum lekesi demişti Dr çünkü doğduğundan beri var
Nenvarkuzum Hatice_ bazen bu tarzda Doğum lekesi oluyor benim oğlumun kalçasından var ama bi Tane sizin çoksa bi doktora danışın isterseniz
saripapatyam2 Hatice_ Doğum lekesine benzettim ben.. belkide vardıda siz yeni farketmiş olabilirsiniz
Hatice_ Asel20 her leke sayılıyorsa evet ama sadece büyük ve kahve sayılıyorsa hayır 5 den fazla değil
Asel20 Hatice_ acikli koyulu her leke sayiliyor bi doktora gitmenizi tavsiye ederim gözetim altında almaniz lazım
Asel20 Hatice_ evet bende vede 1 yaşındaki kızımda var ama size tavsiyem sakin internetten arastirmayin bu hastalığı çünkü hep en kötüleri yaziyor orda sizin ailenizde varmi peki bu hastalıkta olan
Hatice_ Asel20 hayır bizde yok ama taşıyıcı olma ihtimali var mı bu hastalıkta bilmiyorum bana özelden ulaşsanız çok sevinirim allah rızası için 😔 haticecikrikcituredii instagramım bu hem resimleride atarım size