Yani doğduğundan beri calpol veriyoruz ikinci ay aşısı ateş yapan bir aşı ama zaten ateş korkulacak bişey değil vücudun direncini yükseltiyor yani aşının ateşinden havale geçirmez. Ben genelde her aşıdan sonra eve gelince calpol veriyodum huzursuzlanmasın diye kötü geçmedi hiç ama 2.ay aşısı bir kaç gün huzursuz uykusuz ve iştahsız geçmişti biz de