Elifeminask Merhaba canim anneler.adanada onerebileceginz iyi bir cocuk dr var mi yardiminiza ihtycam var.
DurununAnnesi12 Elifeminask Özel hastaneyse Emine kuset var metro hastanesinde tavsiye ederim devlet hastanesi de Doktor Deniz kaya çok iyi işinde de başarılı bir doktor kızım onun sayesinde iyileşti her şeyine detaylı baktı mhrs randevu alınıyor bu doktora sadece
Masalikoo Ozge_AyazEfee Rıza bey Avrupa hastanesine geçiş yaptı 😊Evet gerçekten Rıza beyi öneririm işinin ehli,bilmem kaç doktor gezmemizin sonucunda Rıza beyde karar kılıp 3 aydır onunla devam ediyoruz.Kızım 9 ay 19 günlük
Ozge_AyazEfee Masalikoo Aaa tekrar mı geçti oraya. İkisi arasında mekik dokudu Adamcağız 🙈😅 Kesinlikle katılıyorum, oğlum 3 yaşını geçti neredeyse ilk günden beri Rıza beydeyiz. Özellikle en ufak sorunumuzda WhatsApptan haberleşebilmemiz en iyi yanı