YigtnAnnesi Ben bı ara sol gogsumu emzirmedim , şimdide ara ara emziriyorum ama sağ göğüs büyük sol göğüs küçük kaldı sizinde öyle oldumu
Baloglum19 YigtnAnnesi evet yaa benimde öyle oldu sağ göğsüm büyük sol göğsüm küçük 😂 acaba düzelecekmi emzirme bitince
mrv5556 YigtnAnnesi benim oğlum da sağ göğsümü cok emmez doğdu doğalı sol göğsüm daha büyük annem düzelir diyor emzirmeyi bırakınca ama ben pek sanmıyorum 🙄
Hilalse YigtnAnnesi ay benimde sağ büyük sol küçük birde ben başlarda solu çok emziriyordum ama o büyümedi komşumun iki çocuğu var ikisinide ikişer sene emzirdi kızını yeni bıraktı hatta düzeliyor diyor süt çekilince bakalım benimde umudum düzelmesinden yana
Arassbusss YigtnAnnesi Allah korusun canım bence emzirme kaynaklı benimde öyle oldu ben emzirmedim de fazla ama oluyor
YigtnAnnesi Arassbusss Vallaha biri küçük biri buyuk kaldı bende nete yazdım şekil bozukluğu varsa olabilirmiş bence emzirmeden
fatimaozel YigtnAnnesi evet sağ zaten geri sütün dolar hemen, siz rahatlamış olursunuz, bir de göğüsler eşitlenir 🖖
PortakalliKahve YigtnAnnesi evet benimde öyle. 5 aylık olacak bebeğim ilk ay hiç emmedi sağ göğsümü. O daha küçük kaldı. Emzirme bittikten sonra düzelir diyorlar
Gupi YigtnAnnesi benim kızımda sol göğüsümü emmiyor sag göğüsümü emiyor. Benim göğüslerimde orantisiz sag gogusum daha büyük. Aile hekimim ve hemşiremiz normal oldugunu daha sonra gececegini belirtti 😐
Ahmedenesinannesi YigtnAnnesi benimde öyleydi benim oğlum sol göğsü emmedi hiç. Küçük kaldı. Ama şimdi düzeldi. Sizde sıra ile emzirin hep dikkat edin. Bebekte bir tarafa alışınca diğer tarafı almıyor