Edward benim oğlumda 2buçuk aylık 1 haftadır aşırı arttı parmak el emme 😔 doktor normal dediği için umursamadım ama bugun farkettim parmağı emmekten kırmızı olmuş ve azcık şişmişti. Engellemeye çalışıyorum ama deli kızdırır gibi ben memeyi verdikçe o fırlatıp elini sokuyor yada hem memeyi hem parmağını emiyor 🤦🏼♀️Her bebekte değişiyordur ama ortalama me kadar sürüyor bu olay 🥺