Hiranaz1103 bizde de ara ara oluyor kızarıklık gibi oda gazdan ,az kaka kalsa 5 dkka bile oda tahriş yapıyor hemen. Bize iyi gelen 2 krem var minicik ikisindende birlestirip sürüyorum hemen etki ediyor ,tavsiye ederim doktorumuz önermişti.advantan ve trosyd bu ikisini al sür Insallah duzelir. Ama suda var pisik sıcak ve nemli ortamda oluşurmuş yani ben bebek pamuğu almistim ebebebkten temizlemek icin onu kullaniorum ve iyice kuruluyorum en onemli nokta iyice kurulayıp bezlemek allah sifa versin minigine🙏😊💜