Merhaba kızlar 16 günlük oğlum var meme emmedigi için sagıp biberonla veriyorum sarılıgı olduğu için mama da veriyorum (aptamil )son 2 gündür sık yedigi için şanırım gazdan kıvranıyor cocuk aguline kullanıyorum zaten ama çok bi faydası yok gibi metsil kullanıp fayda gören var mı yada başka önerisi olan lütfen