pervin_t
Mama reddi değil de biberon reddi olabilir mi? Zor oluyor ama kaşıkla vermeyi denediniz mi? Benim bebeğim bu duruma 3.ayda başladı, mama reddi sandım ve 1,5 Ay kadar sadece uykuda içirdim mamasını, sonra uykuda da almamaya başladı. Birgün kaşıkla vermeyi denedim ve kaşıkla içti. Şuan 10 aylık ve 4,5 aylıktan beri kaşıkla veriyorum 😩
Mamayı rahat içirebilmek için de mamanın içine bebelac thickener koyuyorum, mamayı koyulaştıran bir ürün olduğu için içirmek daha kolay oluyor.