cicekannesi22 ben doğum için hastaneye gittiğimde test vermiştim ve o zaman öğrenmiştim herhangibi belirti yoktu eşime sizin test yapmanıza gerek yok dediler bebeklere ise anne sütü koruyucu olurmuş ilaç kullanmadan atlattım. başta çok belirtili olmayanlar genelde hafif atlatıyor. ama bunu korona diye kendinizi paniğe sürüklemeyin ben herhangibi bi hastalıkta ne yapıyorsak onu yaptım ek olarak karantina tabi. yani bi virüs bu ha korona ha başka birşey, yapmamız gereken bağışıklığı güçlendirmek (hergün bi sarımsak yutmak kekik çayı virüs üzerinde etkisi de var araştırabilirsiniz, lavanta yağını buharla eve yaydık mikrobu virüsü engeller diye, ve kemikli ilikli bol çorba) . bu arada bizi hiç aramadılar ekipler falan da gelmedi belkide bu yüzden o psikolojiye girmedik ve rahat geçirdik