Merhaba,
şu aralar moralimi toparlamakta zorlanıyorum.Bebeğim 2.910 doğdu hastaneden 2,600 kg ayrıldık.Şuan 7 ay 11 günlüğüz ayın 12 snde 6.700 idi.Kilı almıyor,kafasında simetri var tam düzelmedi sonradan yatış pozisyonuna bağlı.5,5 aylıkken ek gıda tadınlarında anaflaksi geçirdi.Ek gıdaları korka korka yediriyorum.Süt ve ürünlerine alerjisi var Yani ne bileyim çok şükür sağlıklı diye dua ediyorum bu arada yıllardır büyüdüğüm şehirden eşimin işi dolayısıyla taşındık ve bebişim hafif üşüttü.Yani bilmiyorum dokunsan ağlayacak gibiyim,hayattan keyif alan biriydim şimdi sıkışmış hissediyorum.Siz kendinie nasıl moral veriyorsunuz?Sağlıklı anne sağlıklı bebek demek deyip toplamaya çalışıyorum kendimi.