Prensesannesi411 4.aydan sonra mama yaramıyor değil bence mamanız bebeğinize iyi gelmiyor ben o şekilde düşündüm açıkcası bide 120 ml veriyorum bitince ağlıyor demişşiniz bence 150 vermeyi deneyin benim oğlum 150*7 içiyor birde ek gıda için erken bence bizim doktorumuz başlayabilirsin dedi ama daha sindirim sistemi ne kadar gelİştİki okuduğum kitaplar da ve yazılarda 6.aydan önce başlatmayın ilerleyen yaşlarda birçok rahatsızlık çıkmaya başlıyor diye okudum başka bir çocuk doktoru da aynısını dedi. Bence siz ölçüyü abartmayın tabi ama ilk önce bebeğinizi gözlemleyip onu dinleyin tabi karar sizin, 😊