Benimki 6,5 aylık hala aynı kaç kere kalkıyor sayamıyorum beynim zonkluyor artık tam düzeldi gibi olduğu geçen hafta akşam 9da uyudu gece 12 de bi kalktı bide 4,5 da kalktı hep sevindim bende ama cumartesiden beri daha beter oldu önceden 2 saatte bir kalkardı gene şu 3 gecedir saat başı yarım saatte bir nolcak böyle nekadar sürecek bilmiyorum