kubusss ben bıraktığımda bir buçuk aylıktı çocuk daha tatları ayırt edemiyordu.. ben Philips in anne meme ucuna yakın biberini ile veriyordum .. sonra doktor azarladı beni ne yapıyorsun dedi.. sütüm yetmiyor dedim .. sen mamayı birak bak bakalım yetiyor mu dedi.. bende hep ağlıyordu die yetmiyor sanıyordum ama belli bir süre sonra baktım ki çocuk atak doneminde çok emmek istiyor.. kendini güvende hissetmesi emmek istiyor.. korktuğu için emmek istiyor.. sonra dedim ki meme sadece acıkınca aldığı bişey değil ..her istediğinde verdim şimdi 4 aylık oldu günde 5 e düşürdü memeyi ..mutlu bir çocuk öldü o zamanlar hızlı geçti 😊