Lohusalıgim iki ay sürdü bu ay 3.ay içindeyim dünden kanamam geldi ama nasıl bir kanama anlamadım adet kanaması çok yoğunlukta gelir ya bu sanki öyle değil gibi iki ped anca dsgistrdim adetim mi geldi bu kanama nedir bilemedim aynı şeyleri yaşayan bilgi sahibi birileri vardr umarım yardımcı olursanız sevinirim