duygu00 Görebildiklerime elimden geldiğince yardim etmeye calisiyorum çok üzülüyorum o yavrucaklara Rabbim yollarını acsinda ilaclarına kavuşsun hepsi 😣Maalesef çoğu insanimiz bu konuda çok duyarsiz,kimse kendini o anne baba yerine koymuyor empati yapmiyor.Halbuki göndercekleri 5 lira 10 lira bile onlar için ne kadar değerli sevindirici,o kadar çok boş seylere para sacilirken çaresiz insanlara cok görülüyor azicik bir yardim..