Hayirli gecelr kizlar benim 6 yasinda ikizlerim var.surekli kavga halindeler.ayri yapamıyorlar ama beraberkende hep kavga.basit bir anlasmazlikta değil erkek çocukları tekme tokat bir kavgaya tutusuyorlar yüzleri kipkirmizi çizikler oluşuyor o derece.anlatiyoruz konuşuyoruz ceza veriyoruz kızıyoruz bağıyoruz hatta sinirlerimizi okadar yipratiyorlarki vurduğumuz bile oluyor doble değil engellemek adına poposuna falan ama sonradan çok pişman oluyorum ağlıyorum opuyorum seviyorum ama dengesizlestik inanın.yapma diyoruz bizi duymuyorlar. Ellerinde şu vs.icecek var mesela cekelesirken dokuveriyoralr. Yapmamalari gereken bir durumda annecim bu çok zararlı doğru değil yapmayın diyorum hiç konuşmamış gibi..ikiz anneleri buyrun buraya.neler yapmalıyım.ozlelikle kavga etmemeleri izin.