Altinergizem 4 aylık bebişleri olan kızlar durumlar nasıl ağlamaları azaldımı arttı mı atak haftası yaşayan var mı tek ben mi bu durumdayım
Gizemmyigit Altinergizem 5. Ayımıza yeni girdik son 1 haftadr mahvetti beni🤦🏼♀️ Uyku düzeni bile bozuldu hiçbir şeyden keyif almıyor saat başı emmek istiyor
shdemir Altinergizem Benim oglim 4.ayina girdi tam bir canavar bebege donustu ne uyku ne baska bisey. Surekli aglama hic biseyden memnun olmama gece yarim saatte bir uyanma 😑 cok zor gecti. Ama 5.ayda tamamen gecti bizim baya 1 ay sürdü bu atak.
CidemNisa Altinergizem allah o 4. Ayı ne yapmasın gerçekten atak mıdır nedir ama huysuzlaşıyorlar bizim 4.ay aşsıından sonra 15 gün felaket gibiydi
BiciNanaMusi Altinergizem ayin 21 inde 4 aylık olucaz ama bugun bi huy değiştirdi resmen ne süt içiyor nede uyumak istiyor vallaha zar zor yatirdim ter içinde kaldim gözünden uyku akıyor ama uyumamak için direniyor resmen 😣
milaseren Mızmızlanmalar artıyor ve bizde en zor geçen atak oldu. Az emiyor gündüz uykusu uyumuyor. Şuan 4 ay 20 günlük biraz daha iyi oldu
Karamela Altinergizem 4 ayına giripte sıkıntı yasamayan yok herhalde sakın olun hepimiz yasadık nerdeyse uyumama aglama krızlerı emmeme ama gecıyor merak etmeyın
Meyra 4 ay tam bir atak dönemidir cok berbat bir sekilde atlattık o donemi atağı başlayan bebeklere ve annelere Allah kolaylık versin gerçekten bebekler çıldırmış gibi oluyor
Birbilen Gizemmyigit evet canım 12 ekim doğumluyuz bizde uykuda düzen die bisey kaldı sizde de öyle mi? Kız mi erkek mi bebişin 💕
Gizemmyigit Birbilen kız💕 1 haftadr yok düzen müzen bozuldu:( çok nazlı ağlamalı bakışlar uykudan sık uyanma sürekli emmeyi isteme
miraysmom_ Altinergizem 4. Ay kendini çok çok belli eden bir ay bence. En zorlandığım dönem oldu benim. Ağlama krizleri insanı çıldırtıryor. Uyku yok düzen yok meme hep dışarda 🙈 Cuma günü 5 aylık olacağız inşallah. Geçsin bitsin 🙏🏻
Yasey Kızlar bu atak ne oluyor bazen kızımda memeyi reddediyor bugün hiç emmedi zaten normalde az emiyor o mu atak 2 3 günde bir memeyi reddediyor
Birbilen Gizemmyigit bizde de öyle sanırım 5 biraz daha zor geçecek Allahım sağlık sıhhat versin de geçer gider bi solukta inşallah🙏 tadimlara basladin mi canm
aydogdualeyna 3ay 12günlüğüz korkutuyorsunuz beni kızlar inşşallah öyle bişi yaaşamam yaşasamda yadırgamam edepsiz bi oğlum var gerçi😂😂😂
Gizemmyigit Birbilen yoğurt mayalamıştım geçenlerde bi iki gün tattırdım cnm, bu ay patates ve havuca başlasam mı diyorum dr başla dedi ama emin değilim:) bir de annem süre yaptığın çorbalardan tattır tadını bilsin diyor