Simiyy calgon makine temizleyici falan kullanmak lazım aslında ben kullanmıyorum hiç almam lazım boruların falan temizlenmesi lazım. Bide benim renkli çamaşırlarım hiç güzel kokmuyor. Aynu makine beyazları atıyorum mis gibi bebeğimin çamaşırları mis gibi kokuyor renkli çamaşırlarımiz cok kötü kokuyor. Sanki boyle ıslak çamaşır kalır ya kapali yerde oyle bi koku